Sunday, March 13, 2011

Prestige Club International





PrestigeClbInt Good financial future is a matter of Choice and not Luck. To do nothing is as good as not wanting a good financial future. Prestige Club is formed to ensure a good continuous income for years to come while focused on giving you a strong financial return immediately. Our Network Specialist are all poised to assist you to achieve this goal. THE SURE WAY TO MISS SUCCESS IS TO MISS THIS OPPORTUNITY! We truly believe that together, we can make it happen.



In today’s information age, the secret of success lies in ones ability to make others work for you without any coercion. In financial terms, we call this residual income. Prestige Club International team have both the experience and extensive networking to best maximize the potential of Generating Residual Income. Our strategy is to draw the potential of each and every member and drive them towards earning a long term solid income. They say, the sky is the limit.



Philosophy

In Prestige Club International, our fundamental focus is the bond between us and our member. It is the close relationship and respecting each member’s right of choice that matters the most. The success and satisfaction of each member brings forth the greatest honour to us. Our pledge to all members is our unwavering attention towards ensuring a maximum income stream both in the short term and continuously in the long term.
exclusivemails.net






INTRO

Kini anda beroleh maklumat “AUTOMATE ROTATOR SYSTEM” RAHSIA MENJANA PENDAPATAN DARI SUMBANGAN SUKARELAWAN KELAB ANDA dari pakar metamatik yang berkesan dan berjaya melahirkan beberapa jutawan di Malaysia yang betul-betul menyertai dan menduplikasikan sistem ini kepada usahawan-usahawan yang berminat dalam bidang ”networking” turun temurun dan pencinta perniagaan multi level marketing yang juga di praktikan komoditi kewangan oleh jutawan-jutawan yang terdahulu. RAHSIA PENDAPATAN DARI SUMBANGAN ANDA & tentang Perniagaan Secara ”ONLINE” Melalui Rangkaian @ e-networking!! Untuk kemudahan keahlian, PRESTIGE CLUB INTERNATIONAL menyediakan sistem e- networking dalam semua transaksi antara ketiga-tiga pihak (electronic transaction) melalui:



1) Pendaftaran melalui web   ,maklumat lanjut

2) Perkongsian Bantu Membantu Dan Peluang Mendapat Pendapatan Jutaan ringgit.
3) Informasi kemasukan bonus melalui SMS telepon bimbit

4) Pemindahan akaun bank via internet – keakaun bank anda di Malaysia.



PRESTIGE CLUB INTERNATIONAL adalah sebuah Kelab. Bukan Syarikat Jualan Langsung. Berwawasan memberi peluang kepada pelanggan-pelanggan dan pertubuhan dalam menjana wang simpanan mereka.

Misi PRESTIGE CLUB INTERNATIONAL adalah mempergunakan kuasa networking, dengan bantuan teknologi moden menghubungi pelanggan dan berniaga dengan mereka melaluli cara yang paling kreatif dan profesional. Kita menggalak mereka menceburi diri dalam e-networking untuk meyertai kami.Club ini memerlukan bakat-bakat untuk mendirikan komunikasi internet yang berkesan. Pakar-pakar yang bekerja dengan PCI datang dari beberapa latarbelakang,dan mempunyai bakat dan kemahiran di bidang pembangunan teknikal dan networking.Kami dapat memberi penyelesaian bermutu tinggi, penjimatan kos dan tepat pada waktunya kepada pelanggan dengan pelbagai kontrak yang bersaingan dan perkhidmatan penambahan nilai. Kesemua ini ditunaikan oleh ahli-ahli, kakitangan-kakitangan, pembekal dan rakan perniagaan yang bekerja dengan sikap beretika, profesional dan menghormati.

Dengan cara ini dapat menjamin pendapatan melalui plan pemasaran dari sumbangan secara sukarela dan ianya boleh dilakukan melalui pengenalan sistem PCI secara pertemuan atau perhubungan melalui internet yang merupakan bidang baru yang kini mula digemari ramai. Ianya MUDAH, CEPAT, BERKESAN, SELAMAT dan KURANG KOS operasi. Dan yang penting, anda mampu jalankan PROMOSI ini secara sambilan, tetapi mampu meraih pulangan LUMAYAN!

Tetapi, awas!! Pastikan anda membaca keseluruhan dan mengikut langkah-langkah yang telah kami sediakan untuk anda berjaya!

Kenapa PCI diperlukan? Matlamat Kelab adalah memenuhi hasrat sukarelawan dan peniaga, iaitu dalam proses penyertaan keahlian club, dua-dua pihak akan mendapat pulangan yang munasabah.PCI berdedikasi untuk menubuhkan platform berasaskan sukarelawan keahlian, bersama orentasi menyatupadukan keahlian sukarelawan club secara berangkai daripada pelbagai perdagangan dan e-commerce. Maka ini membentuk satu mode operasi unik dikalangan pasaran yang penuh saingan. Kami yakin, anda tidak akan menemui cara atau sistem yang boleh memberikan kejayaan dan pendapatan lumayan dengan modal dan usaha yang sangat kecil!

ANDA pastinya sentiasa inginkan pendapatan yang besar, tetapi sudahkah anda menemui atau sudahkah anda memulakannya? JIKA BELUM, apa yang anda rancangkan untuk merealisasikannya? Jika TIDAK, mengapa tidak lakukan sahaja apa yang telah kami lakukan bagi mencapai apa yang anda idam-idamkan! Anda hanya perlu IKUTI dan PATUHI sistem, dan anda DIJAMIN akan MENCAPAI KEJAYAAN!

SUMBANGAN MENJADI KEUNTUNGAN, KEKAYAAN DUA PIHAK MENJADI KENYATAAN

Keahlian Club adalah punca utama kejayaan sesuatu perniagaan. INGAT!!! Anda Perlu Memperkenal… Tanpa Jemu Bercerita dan jadikan ia sebagai Busines Langkah Kejayaan anda telah terbuka luas.

Peluang MERAIH Pendapatan - Pendapatan Maksima sehingga RM1,000/sehari, setiap lot busines anda mudah dicapai, hanya perlu mencari 2 kumpulan. Kami menyediakan sistem website yang beroperasi 24JAM, dan membolehkan anda menaja ahli setiap masa dan selamat. Setiap ahli hanya perlu mencari 2 ahli sukarelawan sahaja, untuk mencari 2 ahli sukarelawan kami mengesyorkan anda mengedarkan 100 e-mail, katakan dari 100 >mendapat 2% sambutan bermakna ahli anda mencukupi 2 ahli. Jika anda sanggup bekerja pagi ke petang, petang ke malam, malam ke pagi, mengapa tidak anda merebut peluang keemasan ini. Cuma luangkan sedikit masa dan sedikit modal untuk membeli pakej-pakej kegunaan anda sendiri.

PERINGATAN!! Tiada jalan singkat untuk BERJAYA, tetapi di PRESTIGE CLUB INT.COM, kami ada jalan mudah untuk anda BERJAYA!!! Kelebihan menjadi ahli dan Keistimewaan Plan Pemasaran PCI Bonus dikira harian dan dibayar mingguan. Bonus semasa (Real-Time). Tiada had tajaan. Mendapat PERCUMA INSENTIF PELANCUNGAN DAN UMRAH. PAKEJ boleh dipilih nilai. Mendapat lot baru pada setiap ”re-entry” melalui pemotongan 20% dari bonus anda. DAN BANYAK LAGI…

No comments:

Post a Comment