Monday, June 18, 2012

ROYALIFE SHINE-PLUZ


ROYALIFE SHINE-PLUZ

    
Jus Ajaib Untuk Mata Anda!!

Tubuh kita kelihatan berfungsi seperti biasa dari luaran namun tubuh kita mungkin akan melalui proses kronik yang sedang berlangsung, mungkin menyebabkan fungsi sistem tubuh kita yang mengalami kerosakan tanpa sedar termasuk degupan jantung, tekanan darah, pencernaan dan tindakbalas hormon.

Jika tubuh yang sihat diperlukan dalam mencapai kualiti hidup. Bagaimana kita menjaga kesihatan? Untuk menikmati hidup yang berkualiti, kita harus mempunyai keperluan asas iaitu ” makanan seimbang “. Royalife Shine-Pluz menggunakan bahan-bahan alam semulajadi untuk menyediakan formula kesihatan yang ringkas di zaman ini.

( Bio Teknologi )

Shine-Pluz, pemakanan alam semulajadi yang melalui proses bioteknologi adalah untuk memberikan makanan yang seimbang yang dapat diserap dengan mudah oleh tubuh kita.

Shine-Pluz adalah makanan tambahan dari pelbagai jenis bahan semulajadi yang telah diproses.

( Lutein )

Sayur-sayuran berdaun hijau adalah secara semulajadi mengandungi nutrain yang penting disebut lutein ( loo-tein ) yang dapat membantu menjaga mata yang sihat dan mengurangkan risiko penyakit mata kronik, seperti degenerasi makula berkaitan usia ( AMD ) atau katarak.

( Anggur merah, blackcurrant, estrak biji anggur )

Anggur merah, blackcurrant, estrak biji anggur mempunyai sumber yang kaya oligomers procyanidolic ( OPS ) yang bersifat antioksidan 50 kali dari vitaminE 20 kali dari vitamin selain dari anggur merah, blackcurrant, estrak biji anggur. Ia juga mengandungi N-Aseti, asid alpha lipoat dan kuersetin yang tinggi.



( Faedah kesihatan Shine-Pluz )

Memperbetulkan kornea, kanta mata.
Memperkasakan fungsi sistem imunasi merangsang tindakbalas imun sistem untuk melawan jangkitan.
Mencegah pertumbuhan sel-sel kanser.
Melindungi kerosakan sel daripada rosak akibat radikal bebas.
Mencegah pendarahan dalaman.
Mengekalkan keanjalan kulit dan otot.
Melindungi dan menguatkan sistem organ dalaman.
Anti penuaan.
Mengurangkan konsentrasi usus dan melindungi usus.

No comments:

Post a Comment