Wednesday, April 25, 2012

PRODUK KESIHATAN : ROYALIFE


Assalamualaikum  dan selamat sejahtera kepada semua pengunjung laman Kampung Tok Gajah.Di sini saya akan berkongsi info tentang produk keluaran Royalife International.Mudahan dengan info ini dapat membantu dan menyelesaikan masalah kesihatan .


ROYALIFE SHINE PLUZ


Tahukah anda 6.5 billion orang di seluruh dunia menghadapi masalah penglihatan terutamanya rabun dekat dan rabun jauh. Antara masalah-masalah yang lain yang biasa dihadapi adalah keletihan mata, katarak, pandangan menjadi kabur, objek yang dilihat kelihatan berganda, mata berair atau kering dan kerap mengelipkan mata.

Kerosakan sarat dan salur darah akibat paras gula tidak terkawal (kencing manis) antara kompilasi yang paling biasa dalam kerosakan salur darah halus pada retina yang juga boleh menyebabkan kebutaan.

Anda mungkin telah mencuba pelbagai jenis ubat, namun sembuh itu hanyalah milik Allah. Jadi, marilah teruskan usaha anda untuk berikhtiar dengan produk Hebat Shine-Pluz.

Shine-Pluz adalah 100% campuran ekstrak buah-buahan dan sayur-sayuran, serta mengandungi LUTIEN (Xanthophyll)- Nutrien penting dalam penjagaan mata. Ia selamat dan halal.

Cubalah Shine Pluz untuk membantu anda mengurangkan masalah katarak/selaput mata, mengurangkan tekanan saraf mata/Glukoma, melegakan mata kering/berpasir/ gatal-gatal, pemeliharaan kulit dan otot serta agen anti-penuaan/awet muda.

Dapatkan kesan segera 40 minit PENGLIHATAN LEBIH JELAS DAN CERAH.

Produk ini diluluskan oleh KKM & Singapore AVA Permit, GMP Cert, Jakim dan HACCP Cert.



ROYALIFE REC PLUZ

Kesempurnaan kesihatan bermula dari tulang dan sendi yang sihat.

Kolagen merupakan protein yang banyak terdapat di dalam badan kita, iaitu 80% kandungan protein dalam badan. Ia memberikan sokongan struktur dari segi kekuatan tensil dan kekenyalan tulang, sendi rawan, tendon, ligament, otot-otot , bulu roma, kuku, salur darah dan juga organ-organ utama badan. Penghasilan kolagen di dalam badan akan mula merosot seawal-awal usia 20-an, kemudian lebih merosot 0.5-1% setiap tahun mulai usia 30-an, serta seterusnya menurun dengan lebih pantas di usia 50 dan 60-an.

Oleh kerana protein melalui proses biosintesis, penghasilan kolagen memerlukan bahan-bahan untuk pembinaannya, faktor-faktor tumbesaran dan juga bahan mineral. Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.

Kolagen diibaratkan seperti simen dan kalsium seperti pasir dalam pembentukan tulang. Di mana tulang rangka memerlukan 80% kandungan kolagen dan 20% kandungan kalsium untuk mengelakkan kehilangan kalsium.

Rec Pluz adalah formula Hebat yang dirumus khas hasil kajian selama 20 tahun oleh 200 Pakar Tulang dengan teknologi Jerman.

Sesuai untuk ibu mengandung bagi tumbesaran bayi. Ia adalah produk pertama seumpamanya di Malaysia dan di dunia..Kredit to sumber maimailbox-mall.

Sumber : Maimailbox-mall 

ROYALIFE INTERNATIONAL



No comments:

Post a Comment